Bortglömd,

Glömmer ju bort bloggen titt som tätt! Blir alltså en mini resumé igen.. Hela veckan på Sörliden gick bra, vi jobbade snabbt och fick mycket gjort! Mamma och Niklas har hälsat på oss i helgen, de kom redan på torsdag kväll och stannade till söndag kväll. Har varit en riktigt rolig helg med mycket festande och trevligt folk! Fixade även ett nytt förfest ställe som heter Napoli, de var väldigt trevliga mot oss. Trodde att jag skulle börja som arbetslös denna vecka men så fel jag hade. Änget skolan ringde igår och kollade om jag kunde jobba från tisdag hela veckan ut. Självklart kunde jag det, roligt att få jobba lite med blomman som vickar där. Park Hotell ringde också och frågade om jag kunde hjälpa dem på söndag, såklart blev svaret även där! Fixade även sommarjobb i måndags, måste bara bestämma mig var. Men har iaf blivit lovad plats på två olika ställen. Ikväll jobbar Viktor över och jag har testat gjort proteinmuffins, de blev kassa!

Kommentarer
Postat av: mor

det var en mycket rolig helg, kommentera kan man också göra igen. Trevligt

2012-03-19 @ 16:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0