Semesterfet,

Det är så sjukt hur lätt jag har att gå upp i vikt på sommaren. Behöver inte ens ha semester för art kilona går sakta men säkert uppåt. Nu vill ju ingen tro på mig när jag säger det men så är det och samma visa är det varje år. Måste köra igång träningen igen och äta riktig mat istället för godis och bröd. Har ju ett bröllop som jag ska gå på om 1mån där man vill vara vacker i klänning!
"Tur" för mig att våran sommarkatt Erik har samma problem och tänker i samma banor som mig f.r.o.m imorgon!

Imorgon åker älskling till Gävle på Getaway och ska leva härligt camping liv. Shit, vad jag är avundsjuk, blir inte bättre av att mina vänner Victor och Stefan är där heller!
Jag som fortfarande har svårt att vara från Viktor allt förlänge har sett till att sysselsätta mig rätt bra. Imorgon blir det häng med Linnea och kanske Nordin på kvällen. Torsdag jobbar jag länge och hoppas att Camilla inte har några planer. Fredagsmorgon åker jag till Östersund för att hänga med Thelas hela helgen. Vi åker sedan vidare till Strömsund och dundermarknaden. Söndag är hemresa och då är nog Viktor redan hemma igen. Känns som att det kommer gå bra. Jobbigaste delen är att sova själv, men det behövs träna på!
Nä, nu ska det sovas. Morgonpromenad med Erik imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kör hårt med promenaden! ;) Det är en vanesak det där med att sova och vara ensam. Jag sover skitdåligt när Fredrik är borta, men efter någon eller några nätter går det bättre :)

2012-07-04 @ 07:59:06
URL: http://soufisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0