Skönaste helgen,

Haft en riktigt bra helg! Christine och Victor kom till övik strax innan åtta och det började drickas direkt. Vi hade tänkt gå på Merry Can men tydligen stänger det ett och vi ville vara ute längre så det blev Olles istället. Minns tyvärr inte så mycket men kul hade jag!
Lördag sovs det till tio, i med frukost och öl för att planera dagen. Jag och Victor tog saken i egna händer och grävde en soffa utanför lägenheten för att njuta av det sköna vädret. Där ute satt vi till tre. Svackan kom förbi och det blev bastun för oss alla eftersom vi var lite kalla. Vi var jävligt hungriga och beställde mat, blev en thailåda för mig som var sjukt god. Linnea kom på kvällen vilket var riktigt roligt. Resten är det lite luckor på men vi var iaf först på Docks och sen på Harrys eftersom kön till Olles var allt för lång. Söndagen vaknade man sjukt brydd och undrade vad som hänt. Insåg
Även att jag inte hade en aning om vart Christine var. Slutade med att hon iaf sovit på Hotell efter en störd natt.
Som sagt roligaste helgen och roligaste söndag med återberättelser!
Ikväll ska jag rida häst med Linnea, kuul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0