Skön onsdag,

Åh, vilken härlig dag! Eller rättare sagt eftermiddag/kväll. Jobbet har flytit på fort som vanligt. Direkt efter jobbet blev det ner på Friskis för att körs lite bröst och core + den viktiga töjningen!
17.00 hade jag date med härligaste Anna på coffehouse by George. Men Anna kom med fina idéen att vi skulle tagit ett glas rött på Public istället, vilket jag inte tackar nej till! Men jag var så sugen på öl så fick bli det för mig istället. Testade en ny öl idag som var polskt och mycket god. Anna bjöd på ölen som en försenad födelsedagspresent, tack så jätte mycket! Sjukt bra kväll och jag längtar tills vi ses igen! Nu ska jag ta det lugnt i soffan tills älskling är hemma från träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0