Ont i magen,

Har haft en riktigt tung natt. Vaknad av sms kring halv två och märkte samtidigt att jag hade väldigt ont i magen. Försökte somna om men hur jag än låg gjorde det ont. Två timmar senare skickar jag iväg ett sms till Viktor för att se om han kommer hem nångång från kvällens festligheter. Tror det tar 5sek så är han innanför dörren. Magen fortsätter att jävlas och min förkylning som mest sitter i min täppta näsa blir inte bättre av att jag blir ledsen. Kliver upp för att snyta mig men set slutar med näsblod, less! Tror att jag lyckades somna vid halv sex, efter fyra timmars ondo! Jag och Viktor vaknade igen vid nio. Min mage fortfarande kass och Viktor med riktig huvudvärk och lite ont i magen. Sen dess har vi legat döda i soffan och inte orkat röra oss alls. Viktor är sämre än mig och jag tror han tyvärr är påväg att få min förkylning. Kul lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0