Brum brum,

Veckan som gått har Viktor varit på kurs i Sthlm. Det har gått bättre än vad jag först trodde. Jag börjar äntligen lära mig, eller så är det för att bror bor här, så jag har inte varit ensam. Körkortet går bra det också, tror jag. Får den känslan iaf. Snart är det dags för hemresa också eftersom min storebror och Lena ska gifta sig! Kommer att bli så himla kul! Men innan det en mysig vecka hemma eftersom jag och min älskling har årsdag på onsdag. Det är sjukt hur fort detta år har gått! Men tiden går ju fort om man har roligt.. Och roligt, det har jag! Ikväll vet jag inte vad som ska hittas på, kanske bio. Jag börjar 8.45 imorgon så orkar inte hitta på så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0