Skit!

Har varit en härlig helg! I Fredags åkte jag till Gun för att träffa henne en sväng och sedan vidare upp till hallen för att se innebandy. På hallen var det som vanligt flera gamla spelare på läktarn. TezzZZZzzan hade kommit för att hälsa på under helgen och det lilla jag hunnit vara med henne har jag haft askuuuul! Skulle följa med G efter matchen på Sibylla för att svulla, men jag blev mer sugen på öl. Ringde Viktor för att se var han var, försökte hitta en billig p-plats i stan som vi kunde stå på under natten (vilket var omöjligt) och snurrade runt i typ 30 min. Festen var hos några studenter i apotekshuset. Inte så roligt där så jag, Viktor, Stefan och Svack gick till Public istället. Där blev vi bara typ tjugo minuter innan Viktor ville hem. Blev lite gnabb påväg hem över en sak, men då kunde jag utnyttja läget på lördagen då han fick följa med och leta bebis-present! Blev en seg lördag då Viktor var löjligt bakis. Fest hos oss på kvällen med trevligt folk. Utgång på Harrys och jag hade skitkul hela kvällen! Längesen det var en sån utekväll i den här stan! Dock blev jag fullare än vad jag tänkt vilket var jobbigt eftersom jag skulle upp och jobba 08.00. Jobbade till 12.30, cyklade hem och hängde med Viktor och Svack. Åkte till Östra för att göra sjukt goda baguetter och låg sedan i soffan typ hela dagen. Som sagt en härlig helg, har dessutom haft så roligt med Viktor, iofs har jag alltid roligt åt den karln men nu har jag skrattat så jag gråtit nästan varje gång! Bästa känslan! Nu till rubriken; Skulle lämna ett CV idag på Lundbergs då de bett mig komma tillbaka i början på Oktober men nu behövde de inte folk och tog inte ens emot CV't mitt, buhu. Bettet luck next time. Börjar fundera på om Örnsköldsvik inte vill ha mig som arbetskraft! p.s; ursäkta att all text blir så grötigt, går inte att få till det bättre än såhär på iPaden. d.s

Kommentarer
Postat av: Brown Bear

Ni kan flytta till Västerås, då kan Viktor jobba i Sthlm också och du kan söka jobb här;)

2011-10-11 @ 14:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0