OMG,

Är så sjuuuuuuuuukt trött nu alltså! Lyckades inte somna förrän vid två tror jag. Igår blev jag så less så jag gick och la mig på soffan istället, av någon konstig anledning så funkar det alltid. Viktor väckte mig imorse innan han åkte på jobbet så vi kunde ligga och skeda en stund. Uppskattat som fan, sjukt mysigt. Nu har jag alltså tvingat mig upp än om det brinner i ögonen av trötthet. Dagens planer; frukost, ner på stan, lämna CV, skriva ut papper, gym med Jennifer, hem, duscha, pussa på älskling som slutat och sedan har jag inte planerat längre. Förutom att jag ska se innebandy ikväll och skratta med min härliga vän TeZzZzanN som är här på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0