Körkort & bröllop,

Att det ska vara så jäkla svårt med en liten uppdatering då och då? Jag har hunnit med att tagit körkortet, 23e september för att vara exakt. Passade perfekt som överraskning till familjen eftersom jag skulle hem samma dag! Storebror & Lena har även haft sitt fina bröllop, som jag längtat! En mysig vigsel och trevlig fest blev det. Tyvärr jobbade Viktor hela helgen och jag saknade honom oerhört mycket! På tal om Viktor så har vi inte haft tid att fira vår 1års dag än. Men när det väl händer, blir det nog riktigt mysigt. Jag har haft en underbar helg med mysiga dagar med min älskling och glada kvällar med mina vänner! Nu är en ny vecka på gång och jag ska skriva cv, söka jobb, kolla skolor och gyma. Tänkte frästa upp min kropp denna höst. Hur det går med det märker vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tog mitt den 25 september :-D Va tajmade vi är!/ Gunsan

2011-10-03 @ 19:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0