Konstig,

Torsdagen har varit märklig, började med att jag hade svårt att somna onsdag natt. Vaknar samtidigt som Viktor ska till jobbet runt 06.15 och känner mig pigg! Viktor tvingar mig att sova och jag vaknar pigg igen kring 09.00. Kliver upp och gör frukost, fryser och känner hängig. Nästan som att jag håller på att bli sjuk. Ligger i soffläge fram till 12.30 då jag tvingar mig ut på en ca 20 min lätt joggingtur. Så skönt att äntligen tagit tummen ur och joggat! Efter turen fick jag fart i bena och fräshade till mig för att fika med Jennie, Per och Erik på stan, skitkul att äntligen få träffa Erik igen! Kvällen har spenderats med Älskling hos Patrik, vi såg på när Modo förlorade mot Skellefteå, snackade skit och lyssnade på bra musik. Nu ska jag försöka sova, men känner att det kommer bli en tuff utmaning inatt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0