Psycho?!

Varning för ett sjukt stört erkännande!
Igår kväll såg jag lite på Fråga Olle dokumentären. Handlade om en massa sex och orgasmer och grejer. Gick sedan och la mig och drömde nå jävulskt mycket om just sex. En dröm var lite sjukare än de andra. Det handlade om att jag och Viktor satt och kollade på en film där han hade sex med en annan tjej. Vi satt och klanka mer på henne som fan att hon var så kåt när det var så obvious att Viktor inte var det. Så där satt vi genom hela filmen och skrattade och pratade, som om det vore hur naturligt som helst?!? Som tur var så var inte filmen så lång eftersom Viktor tydligen inte ville ha sex med tjejen.
Fattar inte varför jag drömt att Viktor har filmat sig själv med en annan tjej och sparat den för att sedan visa mig och att vi två sen sitter och bedömer den som vilken film som helst?!?
Sjukt nå jävulskt. Tur att jag inte såg tjejens ansikte, då hade jag varit tvungen att fråga Viktor om detta kommer att bli en sann dröm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0