Östersund,

Har glömt bort bloggen litegranna. Helgen spenderades i Östersund hos mor och Niklas. Vi åkte på fredag eftermiddag direkt efter Viktors jobb. Viktor körde till sollefteå och jag sista sträckan, gick bra att köra trots hårda vindar och bäcksvart. När vi kom fram var det fint julpyntat och mysigt. Tog en öl och hade det trevligt som vanligt, kvällen avslutades på fiore i vanlig ordning. Under kvällen fick jag bara dåliga komplimanger. Den ena blev chockad att jag var mammas dotter, han tyckte jag såg mycket äldre ut och en annan trodde att jag var tillsammans med Niklas och var i 30 års åldern.. Jag och Viktor tog in på hotell den natten som en väldigt försenad ettårs present till oss båda. Lördagen spenderades med lite enklare shopping och sedan mys hemma med så mycket bättre. Vi gick även ut denna kväll, men blev tidigare hemgång pga min sjukt onda och uppsvällda mage. Bror Jimmy kom även på besök under lördagen. Hemresa på söndag med stopp på dollarstore och en sväng förbi faster för att ge farmor en sen 70 års present. Avslutade resan på Max för brors skull. Viktor fick köra första biten till Sollefteå och jag sista biten, bar sjukt mörkt ute och jag snittade nog 70km/h. Har tagit mig hem från Sollefteå snabbare än så kan jag lova. Nu ska jag strax på Coop med älskling för att handla lite mat.
Tack mor och Niklas för en underbar helg och mysig advent!


Kommentarer
Postat av: jennie

vad snyggt det blev med de nya gardinerna!

2011-11-28 @ 17:47:37
URL: http://jennieaberg.blogspot.com
Postat av: MOR

Vad fint det är i fönstret, :)

2011-11-29 @ 19:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0