veckan som gått,

Har inte hänt speciellt mycket i veckan. Tänkte ju sola i måndags men jag hann bara ligga ute i 45min så blev det molnigt och var så resten av dagen.
Tisdag var det mycket bättre väder så jag och Jennie låg nog ute i 3-4 timmar iaf. Man blir så lätt rastlös när man solar och inte har nåt vatten att bada i mellan varven. Men det var skönt att kunna sola i bikini för första gången det här året.
Igår så klev jag upp tidigt för att köra ett gympass med Nybba, det var längesen jag gymmade och det känns idag! Har träningsvärk som fan i brösten och lite i vingarna.
Idag har jag inte gjort mycket. Ska sätta igång diskmaskinen nu som Viktor har fixat. Dock är den sjukt liten så man får plats med typ 7 glas.
Camilla kommer snart förbi för att färga mitt hår sen ska jag baka kladdkakemuffins för första gången. Blir spännande att se hur de blir. Ska även göra egna köttbullar idag. VAD HÄNDER MED MIG!? Måste vara för att jag just nu är hemmafru.
Ikväll är det lite städjobb som gäller, tur det går ganska fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0