im glad,

Äntligen är den långa helgen över och Viktor är hemma igen. Jag mötte upp honom på tågstationen vid 10 på söndagkväll och det är verkligen härligt att ha honom hemma igen. Han kom även med ett glädjande besked att han skulle vara ledig hela måndagen så hela gårdagen bestod av mys. Vi såg en massa family guy avsnitt, handlade mat, var på jysk och rusta. Nu är badrummet turkost och fint!
Igår kväll såg vi filmen "Mary and Max" en sorglig men bra film. Det är en rekommendation!
Idag har jag inte planerat särskilt mycket. Har precis satt igång en tvättmaskin. Hade tänkt gå på gymmet idag också men har så svårt att ta mig dit själv. Men jag vill och behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0