nytt,

Har varit en skön torsdag. Klev upp vid nio och tog det lugnt, spelade lite nhl09 på xbox, åt frukost och läste bloggar. Jobbade halv tolv till halv fyra idag och nu är jag ledig till måndag halv tolv.
Efter jobbet var jag på gymmet en stund, jag har blivit så svag! Kan vara för att jag inte gymmar särskilt mycket nu, men det är så tråkigt själv! Efter gymmet gick jag hem och gjorde korv med makaroner medans viktor städade av datorbordet. Vi har flyttat datorbordet ut till vardagsrummet istället för att ha det i sovrummet. Är väldigt mysigt i sovrummet just nu, behövs bara nya nattduksbord och lampor till det så är det perfekt! Tyvärr glömde viktor borren på jobbet annars var det tänkt att vi skulle sätta upp två hyllor i vardagsrummet också!
Resten av kvällen har jag spelat mer nhl och nu ser jag filmen på sexan, step brothers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0