nattöppet,

Igår jobbade jag som sagt till 20.00. Var en bra jobb dag som gick snabbt.. Lite väl lite kunder under lunchen men behövde inte stå helt rastlös för det. Även soufi var förbi en sväng vilket var riktigt trevligt! Viktor mötte upp mig efter jobbet så vi fick en promenad hem tillsammans. Hemma gjorde vi Milkshake och såg på en gammal film med Johnny Depp som Viktor inte sett, Secret Window heter den. En rikigt bra film.
Idag jobbar jag 11.30-15.30. Till middag blir det Tacos, rester sen i söndags. Har inga planer för kvällen. Hoppas på att jag får hälsa på Nybba en sväng eftersom det var så längesen.
På Fredag ska jag äntligen få se IKSU spela igen. Först skulle jag och Viktor åka upp för att se matchen men då visade det sig att han själv hade match. Så då ringde jag Gun för vi hade ändå tänkt att ses och mer perfekt kunde det inte bli med lite innebandy inblandat. Gun sa ja och superglad blev jag för det. Viktor berättade sedan att hans match blivit inställd och han ville också med, vilket jag tycker är bara roligt. Viktor vill såklart ha med sig lite manligt sällskap så även Stefan följer med! Blir en bra fredagkväll detta. Eftersom jag även ska tvinga med dem på nattöppet 07-01 i umeå där det bästa godiset finns, HAPPY! Det stället är ett måste för mig när jag är i umeå.

Kommentarer
Postat av: Soufi

Du och ditt nattöppet ;)

2011-03-16 @ 21:04:53
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: lillan

hehe, i know :D

2011-03-18 @ 09:11:56
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0