me like,

Min helg har varit fantastisk. Slutade halv fyra i fredags och snabbade mig hem. Vi skulle mänligen upp till umeå för att se IKSU - Dalen. Matchen blev inte så spännande men ändå roligt att se IKSU vinna med 10-1 och roligt att få heja på tjejerna. Efter matchen åkte vi precis som jag ville till nattöppet för att köpa godis. ME LOVE!
Lördagen jobbade jag halv tolv till halv fyra. Kvart över sex var jag och Viktor på bion för att se "Hur många lingon finns det i världen" En bra och fin film som jag tycker att ni ska se! Efter filmen åkte jag hem igen för att umgås med TezZzzaan och Nybba. En mysig kväll som slutade vid tolv då Nybba blev lite för trött. Men jag och TezzZzan kände att kvällen inte riktigt var över än så vi tog stjärnkikaren med oss och åkte upp på varvsberget för att se på månen. Det är hur häftigt som helst ska ni veta! Hemma igen vid halv tre och en Viktor som sov tungt efter en kväll på krogen. Söndagen var även den underbar. Strålande sol ute och jag började dagen med en lugn promenad med Nybba för att njuta av värmen. Resten av dagen såg jag och Viktor på film, spelade nhl, gick promenad, beställde hem mat och hade det bara lugnt och skönt. Somnade gott igår.
Idag är det jobb som gäller och efter det gymet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0