Hej, Hejdå!

Hejdå Villagatan och Hej Västra dalgatan.
Nu är alltså allting utflyttat och det är bara städ som är kvar. Men det ska vi vänta med tills de målat om där inne.
Men det känns bra det här, mycket bra. Nu måste bara saker på plats här hemma, är en aningens kaos.
Igårkväll var jag bjuden på innebandy tittning hos Santa med ÖIB-tjejerna. Alltid lika roligt att vara där och hänga med tjejorna! Ikväll jobbar jag halv tolv till åtta och direkt efter det åker jag och Viktor upp på skyttis för att se slutet av ÖIB-Falun. Tjejerna behöver verkligen vinna då de ligger på kvalplats just nu.
MEst av allt just nu längtar jag tills nästa helg då jag ska åka hem och träffa lilla Ella, mysigt!

Kommentarer
Postat av: Soufi

Det var kul att du kom och fikade med oss!! Synd att det gick åt helvete för oss igår (IGEN!)

2011-03-02 @ 10:20:19
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0