mycket babbel,

Det är svårt att uppdatera bloggen som jag vill när jag mestadels använder Ipaden när jag är på internet och de har ingen jävla app till blogg.se
Har iaf hänt litegranna sen sist. Förra helgen (3-5 juni) var jag och Viktor upp till Luleå för att hälsa på Erik. Vi skulle festa, ha det trevligt och ta med honom hem. Det var en riktigt rolig helg. Lördagen skulle avslutas med kårfest men Erik lyckades tappa bort sitt leg. Jag och Viktor blev less så vi åkte in till stan istället för att ta en öl på Bishop Arms. Tvärvändning på kvällen som slutade med hotellnatt. Skön spontanitet måste jag säga. Söndagen vaknade vi lite brydda båda två på hotellrummet, åt underbar frukost och gick sedan till Erik för att få liv i honom. När vi kom hem till Övik blev det en lugn kväll i Ström med fiske och min första övernattning där. Under måndagen vaxade vi bilen så den blev riktigt röd och fin.
Idag var det Öviks första riktiga sommardag då man kunde gå i bikini utan att frysa.
Imorgon åker jag själv till Hammerdal för att träffa familjen. Småsyskonen går ut 1an och 3an och mor fyller år på lördag. Blir skönt att träffa dem då jag har en känsla av att det kan ta ett tag innan vi ses igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0