Måndag,

De tre första dagarna på praktiken har gått ganska bra, jobbade 10-15 på torsdagen, fredag 11-16 och lördag även den 11-16. Jag tycker fortfarande att det är lite stressigt men det blir väl bättre snart när jag lärt mig mer. Kan göra vissa maträtter nu och vissa kaffegrejer, så det är bra! Denna vecka jobbar jag måndag-fredag 11-16. Sköna tider!
Nu är jag i stort behov av pengar, får 3800kr i lön denna månad som kommer att gå till räkningar, sen är det slut på pengar igen. Vet inte hur jag ska få detta att gå runt riktigt, men det brukar ju alltid lösa sig!
Det har varit en trevlig helg för mig. I fredags hade Viktor match och jag åkte till Nybba för långpromenad och mys med henne. Viktor kom förbi senare och där satt vi ett tag och diskuterade muttan (alltså inte dig mamma, det är könsorganet jag menar) Efter detta åkte vi vidare till Viktors föräldrar för att hämta slalomskidor till Viktor, där fick vi även gott kvällsfika sen var det hem och Godnatt. Jobb under lördagen till 16 och direkt till Martina som flyttade hit i somras. Hon hade Frida och Jennie på besök. Det var kul att hänga med dem ett tag, alltid skönt att få träffa folk från Hammerdal! Vid halv tio gick jag vidare till Nybba & Daniel för att spöa dem i NHL men jag var så jävla dålig så jag förlorade mot dem båda!? Allvarligt talat så skäms jag.
Söndagen blev en riktig slappdag, jag var trött och Viktor var riktigt bakis som hade festat hela lördagen.
i veckan har jag inget planerat förutom min praktik. Till helgen blir det nog Umeå för att äntligen fixa mitt gymkort, kanske ser vi Iksu - Lockerud också! Skulle vara kul att se tjejerna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0