lördag,

I fredags var det hur mysigt och roligt som helst med Nybba & Sally (katten), precis som det brukar vara. Vi snackade en massa skit och gick en lång iskall promenad.
Fredagkväll målade jag och Viktor taket. Svack och Stefan var förbi. Stefan letade upp månen med stjärnkikaren och det var sjukt häftigt!
Idag har jag varit trött, jag har sovit skit dåligt hela veckan. Innebandy var det 15.00, ÖIB-Kais/Mora. Tjejerna förlorade med 0-9 men TezZZzzan i mål gjorde en bra match! Blev soffläge under kvällen tills nu med G och TezzZZzaan, haft sjukt roligt som alltid med de två töserna.
Har hunnit chattat (haha, sjukt löjligt ord) med Camilla idag och även nu. Jag saknar henne! Tur vi hinner skriva nu och tur jag inte är trött än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0