ICA,

Fick jobba 3 timmar idag på ICA, alltid nånting i alla fall. Idag har jag hängt med Elin.G, vi har gjort ett intressetest på arbetsförmedlingens hemsida för att se vad man vill utbilda sig till. Jag blev inge klokare efter det, tycker inget av förslagen som jag fick fram verkade speciellt roligt. Har även färgat Elins utväxt idag också, jag skulle själv både behöva färga och klippa håret. Men även där har jag ingen aning om hur jag vill ha det. Snart ett år sedan jag gjorde något med håret, bra va?
Imorgon är det fredag och jag ska få träffa Nybba, som jag har längtat! Det blir en lung helg i helgen, som jag tycker ska bli riktigt skönt. Har varit mycket resande fram och tillbaka och mycket alkohol på slutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0