glad,

Idag är jag glad. Fick ett samtal från Waynes idag och de sa att de var intresserade av mig och vill att jag ska testa att arbeta åt dem. Först är det 1 månads praktik och sedan om det går bra får jag jobbet. Känns hur kul som helst! Hoppas jag trivs med jobbet och de trivs med mig bara!
Idag har jag hängt med Jennie, vi har snackat skit och sett på gamla bilder.
Ikväll har jag tagit en jogging/gång tur med Nybba, det var riktigt härligt att få röra på fläsket igen. Jag och Viktor har fortsatt att måla hallen, jag tycker det är skit kul att måla fortfarande!
Imorgon ska jag ta en promenad med Nybba och hälsa på Stina om hennes lilla Agnes är frisk. Det kommer bli kul, Stina har världens härligaste hund Sune som älskar mig.
Fina Nybba & Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0