en två veckors period,

Såg att sist jag skrev var på Juldagen. Hade tänkt uppdatera efter det om vad som har hänt men har visst inte blivit av. Mellandagarna spenderades iaf i Hammerdal och Östersund tillsammans med Viktor, familj och vänner. Åkte till Åre dagen innan nyårsafton med HGS-gänget från Övik. En riktigt rolig helg som hade kunnat blivit bättre om jag hade sluppit få ett ambulansbesök på torsdagen. Fick nån sorts panikångest eller nåt i den stilen. Jag har ingen aning om var det var, vet bara att jag hade enormt tryck över bröstet och halsen och hyperventilerade. Men jag mår bra nu och tror det inte kommer att hända igen. Från Åre åkte vi på söndagen, då vi även plockade upp Jimmy som skulle hänga med till Övik i några dagar. Det var roligt att ha lillebror på besök i några dagar som avslutades med en fest på onsdagen den veckan. Tillbaka till Hammderdal igen på torsdagen för att träna med brödernas innebandylag. Viktor var också med. Under fredagen tog vi det lugnt med ett litet besök till Strömsund och sedan filmkväll med Thomas, Lena, Mamma och Niklas. Under lördagen var det Företagscupen i Hammerdal och Viktor och jag var med i Norrlands trähus. Kul att äntligen få spela ute igen och kul att få spela med Viktor. Vi kom 3a i cupen och är nöjda då vi knappt hade några spelare och jag och Viktor kände oss lite sjuka. 3 mål fick jag göra i alla fall och ett stolpskott. På kvällen var det fest i Hammerdal. När vi var på Blå Huset så kändes det som man hade åkt tillbaka lite i tiden, men mysigt var det och kul att få träffa lite gamla vänner!
Tillbaka till Övik igen på söndagen och nu hoppas jag vi kan vara hemma ett tag. Har varit mycket resande nu. Igår var det jätte stjärnklart så när vi var mitt ute i ingenstans så bad jag Viktor att stanna bilen och stänga av lysena så vi kunde titta på stjärnorna ett tag. Det var hur coolt som helst, kolsvart med endast stjärnorna som lyste. Jag hoppas på stjärnklart ikväll med så jag får testa min julklapp som jag fick av Viktor. En stjärnkikare! Har önskat mig en sådan sen jag var en liten skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0