smoothie,

Igår var jag sjukt effektiv på stan. Hade cirka 30min på mig tills skjutsen kom. Jag var upp på clas ohlsons och köpte en blender. Jag har velat haft en blender hur länge som helst så nu är jag en mycket lycklig kvinna. Sedan nerpå hemköp för att köpa lite matsaker. Sedan gick jag in på en affär och lyckades hitta en present till lilla nyfödda Ella en present till Lena som snart blir 30 och en present till Nybba som fyller 22. Sjukt nöjd!
Hann även med att gå in på Apoteket och köpa nässpray åt Viktor så han slutar tycka synd om sig själv.
Väl hemma gjorde jag och Viktor stuvade makaroner och korv till middag, GOTT! Vi gjorde också varsin klämmacka eftersom jag överraskade med att köpa med mig philadelphia ost hem, halva förpackningen gick typ åt för att vi var så sugna!
Kvällen spenderades hos fröken åberg med tjejor. Det var supermysigt och roligt!
Hemma igen blev det Big Brother och första smoothien, mums! Blir en till frukost idag också!
Idag jobbar jag 11.30-20.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0