onepiece,

Igår fick jag äntligen min onepiece och jag älskar den! En rosa stor mysig dress! Fick även med ett par tofflor som är varma och sköna!
Inatt drömde jag en mardröm där jag bode kastade glas och grät hysteriskt. Handlade iaf om storebror med familj att de var arga över saker jag hade sagt till dem. Jag hade sagt att Thomas var ful, fast bara på skämt men tydligen hade han tagit det fel. Han blev iaf jättearg och jag jätteledsen och sen gick han bara från rummet. Ingen rolig dröm.
Fick ett sms imorse av hyresvärden också. De ska ha visning på min lägenhet imorgon efter lunch. Vilken tur att Jennie ville hjälpa mig idag att städa eftersom jag jobbar, då ser det iaf inte ut som värsta äckliga lyan.
Jag måste alltså dit ikväll efter jobbet vid 20.00 för att fixs lite saker..
Såhär ser min fina onepiece ut. fast det är lite ändrigar, det är vita
muddar och vitt inne i luvan.

Kommentarer
Postat av: Soufi

Åh, fick du DEN fina, avundsjuk e jag!

2011-02-24 @ 22:09:57
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Amundkarolina

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-07-08 @ 15:41:13
URL: http://amundkarolina.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0