SF

Påsken har varit riktigt underbar. Blev en 4-dagars med Viktors grabbar som blev roligt som vanligt. Vi hade även Erik Lindström som sovkamrat de flesta av kvällarna. Gjorde ingenting eftersom han är en av de roligaste jag vet.
Fan, tänkte skriva massor idag men kan inte formulera mig känner jag.
Viktor har iaf åkt till Riksgränsen nu och jag blir Sambo-fri fram tills sen söndag kväll. Känns ganska jobbigt tycker jag men ska försöka umgås med mina kära vänner så gott jag kan så ska det funka ändå.
Idag blir det häng med Nybba. Ska göra mig klar för en promenad nu!

Kommentarer
Postat av: Soufi

Jag är också sambofri i helgen. Tur att du får spendera lördag kväll hos mig iaf ;)

2011-04-27 @ 23:37:43
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0