long time no see,

Det var ett tag sen jag skrev här och det jag har att skylla på är vår underbara Ipad. Jag sitter aldrig vid den stationära datorn längre utan leker mest med den och av någon anledning går det inte att skriva inlägg på blogg.se där.
Livet rullar iaf på. HAr varit sjuk väldigt länge nu. Hade feber i över en vecka och nu har jag haft halsont ungefär lika länge..
Har också i samma veva sagt upp mig från waynes av flera olika anledningar. Kan låta dumt att säga upp sig från ett jobb. Men vissa människor funkar det inte att jobba med och det gjorde de verkligen inte här. Jag mådde riktigt dåligt av att vara där. Fick t.ex. för första gången uppleva magkatarr och det vill jag gärna vara utan.
Så nu är jag arbetslös igen men har iaf ett sommarjobb på ICA vilket känns bra. Dagens största problem är att hitta nån att sola med. Ingen är ledig idag.
Här kommer iaf en rolig grej jag och Viktor såg igår.

Kommentarer
Postat av: Sara

ååå jag har legat i solen hela dagen!! men tyværr 50mil bort... tack før senast! var så mysigt att hælsa på dig!! Kram

2011-04-18 @ 17:49:43
URL: http://sggunnarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0