corpse bride,

Har nyss ändrat min profilbild på facebook. Camilla tycker nämligen att jag ser ut som Corpse Bride nuförtiden.
Har idag fått besked om hur mycket pengar jag ska få för mitt fula ärr som de lyckades göra efter jag tog bort mitt fula födelsemärke. Härliga 7000kr ska sättas in på kontot nästa vecka, tackaaarr! Det första Viktor sa var; "Ett körkort!" Så, hälften blir väll till körkortet och hälften till en utlandsresa.
Idag har jag också namnsdag men ingen har gratulerat mig förutom Karinas (pappas fru) föräldrar. Tack för det allesammans!
Fick ännu ett glädjande besked idag att My sexy angel and brown bear Sara Morian blir hemma i Sommar!! IM SO HAPPY! Längtar mycket till 1 Juni nu!
Har träffat Nordin i veckan också eftersom hon är hemma över påsk, också mycket roligt. Ännu bättre är det att vi ska dricka öl tillsammans imorgon och det kommer bli så goooott!
Hade egentligen massor att skriva men det är som bortblåst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0