Tandläkaren,

Imorse var jag hos tandläkaren 07.20. Hade tid för en rutinkoll. Lillemor tog hand om mig och berättade massa mysiga saker om sitt liv på landet. Jag tror faktiskt att jag inte har tandläkarskräck längre och detta tack vare henne. Jag hade inga hål vilket är väldigt skönt. Men jag har ganska bra tänder tror jag. Tack för det mor och far.
Sedan rullade jag cykeln vidare mot Lundbergs för att köpa lite bröd inför kanotturen vi har senare idag på skolan. Vi ska paddla kanadensare, känns skitkul och en väldigt enkel skoldag.
Fram tills dess har jag inget planerat. Ska käka frukost, handla lite på Ica och sedan hänga hos Elin ett tag innan vi åker till skolan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad mysigt det låter. Jag vill också gå i skolan! :)

2010-09-09 @ 09:36:48
URL: http://saramorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0