long time no see,

Jag suger fortfarande på att uppdatera här. Men iaf, ikväll åker jag till Västerås med mitt nya lag IKSU. Vi ska spela match mot Rönnby imorgon och sedan är det bankett på kvällen. Jag har faktiskt längtat efter den här helgen. Att få vara med laget litegrann så man kommer in i gruppen bättre. Ska bli spännande att få se var i bussen jag kommer att sitta och vem jag ska sova med. Allt är så löjligt nytt. Det som egentligen var enklast med ÖIB har nu blivit mest spännande med IKSU. Man tänkte inte på att de nya i laget funderade såhär, själv hade man ju stenkoll.

Har nyss pratat med bästa vän Sara Morian i telefon i 30 min. De har det toppenbra i Västerås och nu rullar allting på precis som de vill och de får nya positiva saker att se fram emot hela tiden. Jag är så glad för deras skull. Hoppas att jag kan hälsa på dem snart.

Nästa helg kommer pappa med familj och hälsar på. Jag håller på att längta ihjäl mig. Men jag har en känsla av att det kommer gå fort.

Nu ska jag kolla så jag har packat allt. Snart kommer bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0