BLÖT!

Idag så regnadedet ordenligt när jag och Elin cyklade till skolan. Vi blev dyngsura om våra ben, men som tur var hade båda med sig shorts så vi kunde byta om till dem. Annars hade vi både blivit rejält sjuka tror jag. Fryser lite nu också men de funkar iaf.
Igår var en av de jobbigaste och roligaste innebandyträningarna jag varit med om. Hade alla träningar varit så hade man varit en vältränad målvakt!

Idag är det gym på schemat och efter detta är man bjuden på middag hos Nybergs. Kan inte vara annat än lycklig. Dessutom ska jag se MoDo-Luleå på TVn. Jag och Sara kände inte för Live match ikväll.

Kommentarer
Postat av: lillebror

ovanligt luleå krossa :)

2010-09-22 @ 16:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0