östersund,

Det har varit superskönt att vara hemma. Jennie, Per och Viktor följde med mig hem. Vi har hängt med familjen, gått på stan och varit på krogen. familjen blev glada att äntligen få träffa Viktor. har haft en mysig och härlig helg hemma. Längtar tills jag ska hem igen. 9 dec är inplanerat iaf.
Sitter på skolan och ska leta en praktikplats men har inte en endaste aning om var jag ska vara. Är dessutom jättetrött och orkar inte tänka. Går skola till halv fem idag och sedan är det gym som står på schemat. Restan av kvällen ska jag mysa i soffan hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: Gugge

Kan du inte ha praktik i Uppsala?!



Kram!

2010-10-27 @ 22:43:21
Postat av: Gugge

Kan du inte ha praktik i Uppsala?!



Kram!

2010-10-27 @ 22:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0