Torsdag,

Förändringar. Jag håller på att besluta mig för något som många kommer tycka är konstigt. Måste bestämma mig snart också hur jag ska göra. Förstår egentligen inte varför det ska vara så svårt att ta ett beslut.

Idag ska vi åka skridskor på skolan, skit kul tycker jag! Ikväll är det ingen träning för mig så jag hoppas att jag och Viktor hinner åka och slänga massa skräp på Må Soptipp eller vad det nu heter.

Imorgon är vi lediga från skolan och då hade jag tänkt köra ett gympass. Vill även umgås med hubbi men hon vägrar att svara på sin telefon. Under kvällen ska jag umgås med Nybba hemma hos henne. Hon har tydligen gjort väldigt julfint som jag vill se. Jag har väldigt dåligt med julkänsla iår. Glömde t.o.m bort igår att det var bara 1 månad kvar till Julafton. Sånt brukar jag har stenkoll på. Julen är väldigt viktig för mig och mina kompisar brukar bli less på att jag tjatar så mycket och har så mycket julsaker hemma. Nu är det nada.

Längtar sjukt mycket efter alla människor som är ute på resande fot och som har flyttat härifrån också, bara så ni vet!

Kommentarer
Postat av: Soufi

Ska du sluta med innebandyn?

2010-11-26 @ 15:14:50
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Gugge

Jag tar åt mig...hihi! Och längtar efter dig med!

2010-11-27 @ 12:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0