Pepparkakor,

Sitter hos min kära vän Nybba och bakar pepparkakor. Eller, vi har bakat klart eftersom jag sitter här. Det blev mycket fina kakor. Jag ville även göra några på frihand och det som skapades var; 2 katter, en halmåne, en vanlig måne, en bil, en trekant och ett "E"! Ingenting blev bränt heller!
Blir en myskväll hos Nybba med Berg flyttar in och mackor med svampstuvning, pepparkakor och mjölk.

Idag var jag på en otroligt rolig praktikplats. Var på citykliniken nere på stan hos Mia som är naprapat. Hon körde sin egen grej och var en riktigt härlig människa! Ska även dit imorgon, jag längtar!

I helgen blir det äntligen utgång med härliga vänner från Nygatan. Sara Larsson, Gun, Nybba och jag ska ha en fyrmanna fest som alltid blir rolig!

Kommentarer
Postat av: Soufi

Åh vad gott med pepparkakor!!! Ha så kul på lördag med brudarna. Hade inte vi haft match hade jag tvingat mig på för jag bor faktiskt också på nygatan ;)

2010-11-10 @ 21:37:35
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, det hade varit riktigt roligt om du hade följt med :)

2010-11-12 @ 12:15:02
URL: http://gemig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0