Klart,

Nu är det bestämt. Igår bestämde jag mig för att sluta med innebandyn på elitnivå. Var meningen att tjejerna i laget skulle få höra om det igår men det kom annat i vägen så de får höra det i morgon istället. Tyvärr är jag inte där då och det känns lite dumt. Men jag hoppas få kunna komma och träna extra ibland och kanske även med Öviks damlag. Ska även kolla om jag kan spela ute i nåt lag här. Det skulle vara skitkul.
Jag har lagt av med innebandyn pga motivationsbrist och att det var jobbigt att pendla till Umeå minst 3ggr i veckan. För att spela kände jag att jag måste satsa 100% och det orkar jag inte göra nu. Ligger efter i fysen mer är tidigare pga av förkylningen jag haft sedan april. Det är mycket bättre nu men jag känner att jag kommer inte orka träna som jag vill. Konditionen är just nu för dålig.
Det känns jättekonstigt att helt plötsligt få träna som jag vill och ha fritid över. Att inte göra det jag flyttade hit för. Men vem vet, jag kanske är tillbaka lika snabbt igen. Men just nu känns det väldigt skönt med det beslutet jag tagit.
Igår var vi lediga från skolan och idag har vi varit i Kramfors på Korpberget som är ett behandlingshem för olika typer av missbruk. Var väldigt intressant att höra vad de hade att säga. De är inte lätta dagar att vara på ett behandlingshem i alla fall.
Efter detta valde vår bil att åka förbi Dollarstore när vi ändå var i närheten. Jag kom därifrån med godis (som alltid), barnolja (helvetes vinter som ger mig torr hy), deo och några julklappar. Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0