kladdkakemuffins,

Sitter hos Elin och bara mår. Vi har nyss slängt in en plåt med kladdkakemuffins i ugnen. Det luktar underbart och vi hoppas på att det smakar likadant.
Har varit på en lektion idag i skolan som var ledarskap där vi körde lite rollspel. Sedan var det 3 timmars rast innan vi skulle gå en skogspromenad. Vi kände inte för att vara kvar på skolan för det så då tog vi bilen till Elin istället och tog oss ut på en kort springtur. Skönt tycker jag att ha det klart för dagen redan.

Blev inget jobb på ICA igår då chefen hade sagt fel datum eller om det blev bara missuppfattat allt. Tråkigt att de blev så men.. fick skjuts av Viktor till honom och där såg vi på Wall-E. Älskar den filmen, tycker att den ska visas på skolorna runtom i Sverige.

Resten av dagen har jag tänkt att fortsätta trakassera Elin och sedan ikväll tänkte jag fortsätta på mina skålar jag gjort. Ska knäppa ett kort på dem någon dag men min kamera är hos mig.

Okej, här skulle det komma en bild på muffinsarna.. men elins internet suger. så hejdå.

Kommentarer
Postat av: Gugge

Å vad rolig med skålarna... blir också sugen att pyssla lite :-)

Kram!

2010-11-19 @ 11:42:48
URL: http://sggunnarsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0