citykliniken,

Har varit på praktik nu hos Mia på Citykliniken. Det har verkligen varit hur bra som helst. Igår fick vi lära oss att hitta de inre magmusklerna eftersom vi oftast bara använder de yttre magmusklerna när vi tränar. Men det är av de inre som vi blir riktigt starka. Vi körde väldigt enkla övningar igår men jag känner att jag fått träningsvärk idag. När man tränar de inre magmusklerna blir allt mycket jobbigare. Ska även försöka att träna på att inte använda mina axlar när jag arbetar och istället använda min rygg.
Idag har jag inte tänkt göra mycket alls. Måste ner på gymmet en sväng innan fyra. Tänkte kliva upp idag vid nio och ställde väckaren på det. Var rätt pigg när det ringde men fortsatte att mysa på i sängen och när jag vaknade nästa gång var klockan strax innan tolv. Jag har nånting i mig att jag kliver inte upp om jag inte har några planer för dagen Även om jag gärna vill kliva upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0