vackert,

HAHA, idag på rasten läste jag tidningen och hittade en sorts recension av filmerna som är aktuella just nu som jag var tvungen att läsa upp för Jimmy. Både han och jag skrattade tills vi dog.
Tänkte dela med mig av detta till er, läs högt.. då blir det ännu roligare;

Avatar - Nyskapande 3D-äventyr i blått.
Alvin och gänget 2 - Jordekorrar skriver hits.
Wallander: Arvet - Otrohet straffar sig i Ystad
Hachiko - Richard Gere och trogen hund.
The Informant - Matt Damon avslöjar hemlisar.
Fish Tank - Brittiskt drama om utsatt tjej.
Prince of Persia - Jake Gyllenhaal slåss i sand.
Iron Man 2 - Robert Downey Jr i järnkostym.

Det roligaste av allt är att detta är alltså seriöst. Roligast är de två sista. Då kom nästan tårarna!


Nu vill jag bara säga Grattis till mina underbara vänner Jennie & Per! Jag är så glad för eran skull!
Ni är så fina!

Kommentarer
Postat av: Babuschkan

haahaha är det på riktig? Var det inte en plojjgrejj?:P Tack vi är också glada:D

2010-05-28 @ 18:19:17
URL: http://monkeysinmycloset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0