skavsår,

Jag har sånan fruktansvärda skavsår att jag nästan gråter när jag tar på/av mig skon. Det är inte rättvist! Jag som vill gå och springa ska inte behövas dra med sådanhär löjlig skit!

Dagen har varit superlång på jobbet och jag är väldigt trött. Förstår inte vad det beror på, jag lägger mig nästan alltid innan tio på vardagarna (förutom tisdagar då det är cougar town) och kliver upp vid sex. Det blir 8 timmars sömn! Dessutom går jag morgonpromenad och det ska ju göra en piggare, eller hur?
Men på torsdag är jag ledig och då ska jag sova ut. Kommer troligtvis inte bli längre än till nio, men ändå!

Näe, nu måste jag tvätta bort smink och lägga mig. Snart är det cougar town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0