otur,

Idag har det varit ännu en kanondag i Örnsköldsvik och jag har jobbat hela dagen. Fick iaf njuta av solen i 20minuter på lunchen, läste då att tydligen är det +18 i vattnet på Nyänget (awesome!). Är rätt avundsjuk på de som är lediga i detta väder. Trodde att vädret skulle hålla i sig hela kvällen, men så fel jag hade. När jag kom hem efter jag och Nybba tagit en löptur så kom molnen.. Men det hindrade mig inte från att vilja vara ute! Hade tidigare hört med Jennie och Perry vad de skulle göra senare under kvällen och de skulle ha picknik med Fred. Lät hur bra som helst tyckte jag och hängde på. De åt något som såg ut att vara underbart goda mackor och en underbar chokladboll. Men med mitt nya löfte så fick jag bara titta på. Som tur var fick jag smaka lite yoghurt, potatissallad, festis och honungsmelon. Förresten så smakar honungsmelon skit. Kom även en liten brud på 6 år och joinade oss ett tag, hon va helskum. Käkade massa chips och svarade konstigt på mina frågor.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra Lillan! Starkt att stå emot mackor och negerboll, ett löfte är ett löfte och det skall vi hålla ;)

2010-05-19 @ 14:02:18
URL: http://soufih.blogg.se/
Postat av: store bror

Låter som en 6 årig emelie kopia tycker ja,,

2010-05-19 @ 21:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0