energi,

Efter ett beep-test och ett gympass är jag äckligt full med energi. Jag vill träna mera! Vädret är underbart och jag vill bara ut och springa. Det enda (ruskigt löjliga) problemet som håller mig tillbaka är; var? I Örnsköldsvik finns det inget ställe där man kan springa bara för att det är härligt och mysigt. För i den här stan finns det backar överallt som förstör den där sköna enkla löpturen. Låter kanske som en dålig bortförklaring, men det är det inte. Backen gör att jag måste ändra tempo och det vill jag inte den här gången.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart man än ska i denna stan är det backar så en lugn skön tur kan man inte ta. Det är bara Högland som är bra och den rundan blir man en aning trött på efter ett tag :) Men tänk på att backar är svinbra för benen och musklerna som skall bli starka ;) Och det är något vi verkligen skall bli i sommar!

2010-05-31 @ 20:57:26
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0