dregen,

Igår jobbade jag till 17.00 och när klockan slagit 17.01 njöt jag som bara den av ledigheten. Igår jobbade jag nämligen arslet av mig hela dagen!
Igår blev som en fredagkväll eftersom jag är ledig idag, och hur brukar jag spendera mina fredagkvällar? Jo, i Sara Nybergs soffa! Först tog vi en långpromenad längst gula leden och sedan gick på Kvantum för att shoppa lite götta inför kvällen. Vi skulle även få besök av ett par smågrabbar som skulle ut på Olles. En av dem var Saras storasysters pojkväns lillebror och sedan var det hans kompis då. Vi såg på hockey, spelade spel och käkade en massa. Det var roligt och en riktigt skön kväll. Sedan skjutsade vi ner pojkarna vid elva och cruisade lite på stan. Åkte även förbi Scandic och hälsade på snyggingen Camilla. Gosh, vad avundsjuk jag blev - tänk om en annan hade sett ut sådär på jobbet!

Idag blir det en sväng på stan med fröken Sara Nyberg. Efter det tänkte jag hänga en stund med Jennie. Vi vill gärna att våra Pullor - Angelica och Camilla hänger på också!

Imorgon är det fredag och jag tänkte ta det lugnt hela helgen. Men så blir det icke. Dregen är ju på Olearys!! Det får man bara inte missa. SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0