dom band som binder mig,

Spontana saker kan vara så bra. Som idag, helt plötsligt ses jag och grannen vid 22.00 och fikar kvällsfika med scones & te. Vem av oss trodde det tidigare idag? Dessutom mår jag så mycket bättre nu än vad jag gjorde tidigare idag sisådär vid 21.59. Alla tankar på det jag inte orkar tänka på nu men som jag måste tänka på är som bortblåsta. Jag kommer att sova så gott inatt. Jag kommer att somna med ett leende på läpparna och längta till morgondagen. Jag mår bra av att prata med dig, vi är så olika men ändå så lika på något vis tycker jag. Dessutom tycker jag det är så skönt att vi bra pratar, det finns inget annat då. Ingen tv, telefon eller radio.. så ovanligt (för att vara mig) men så skönt. Tack för ikväll grannen. Du är grym!

Kommentarer
Postat av: Babuschkan

vad härligt att du hittat en guru!

2010-05-31 @ 23:58:53
URL: http://monkeysinmycloset.blogspot.com
Postat av: grannen

Ååå vad du är fin! Tack själv!! Hur bra som helst!

Kram!

2010-06-01 @ 13:10:12
URL: http://sggunnarsson.blogspot.com
Postat av: lillbror

hon är som grannen i beck nästan :)fast med scones och te ist för sprit :)

2010-06-01 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0