charken,

Jag börjar lära mig lite mer grejer på jobbet nu. Har varit i charken denna vecka och ska vara det tills på fredag. Hade önskat att jag var mer erfaren kring kött och grejer men jag kan ingenting. Men jag lär mig lite varje dag.

I veckan har det varit möte med ÖIB och träff med nya tränaren, det blir tufft kan jag lova er. Men iksu ringde idag också men vet inte vad jag ska välja än.

I helgen är det ingenting planerat vilket känns skönt för en gångs skull. Jag vet att jag säkert kommer hitta på mycket kul ändå!

Imorgon är det Sex & The City 2 som gäller på Bio. KUL!

Jag tränar bra nu, men äter dåligt. hjälp!

Kommentarer
Postat av: Babuschkan

EWWWW! Du vet om att jag, Per och Fred kallar dig the butcher a.k.a slaktarn numera va? haha;)



2010-05-26 @ 22:58:13
URL: http://monkeysinmycloset.blogspot.com
Postat av: Sofia

Lägg ut bilder på ditt fina pynt du köpte på Willys! :)

2010-05-26 @ 23:43:10
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0