- its the devil!

Jag säger som morsan i waterboy säger; det är djävulens påhitt! Idag var det nämligen sjukt jobbigt att sitta i fikarummet och kommer säkert vara det i några dagar framöver. De har nämligen ställt fram en fet skål med M&Ms som står mitt på bordet. Hur sugen? Men jag slängde iväg ett sms till soufi - tack för räddningen!

Idag stod styrketräning för ben på schemat och jag tror det kommer att kännas lite i benen dagarna framöver!

Det suger på TVn och jag är trött, funderar på att sova. klockan är nio. tackaarrr..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bara att skicka iväg ett sms så finns jag där! Lite som en öppen avdelning för de som behöver hjälp och stöttning för att hålla sina löften och bli en starkare människa ;)

2010-05-20 @ 15:59:35
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0