långsam,

uppdateringer har gått sisådär på slutet ser jag.
Vad har då hänt? Jo, jag har ju blivit praktikant. Veckan har gått väldigt fort och det har faktiskt varit riktigt roligt! Jag gör lite allt möjligt och har även fått sitta i kassan rätt mycket. Jag har fortfarande kvar mitt städjobb och tränar även ungefär varje dag så jag har inte många timmars fritid under veckan.
Idag är det löpning, gym, stan och fest som gäller. En härlig lördag!
Nu när vi åkte ur slutspelet har vi trappat ner på träningarna och jag har lagt målvaktskläderna åt sidan och blivit utespelare istället. Mycket roligare att få göra lite mål en stund. Är sjukt roligt att spela ute men shit va jobbigt. Tur farten inte är hög på dessa träningar..

Kommentarer
Postat av: Sara

I`m so happy for you! Kul att det går bra med jobbet:) Snart kommer jag så jag hoppas att du börjar skotta i tid, vill inte ha någon snö! PUSS

2010-03-30 @ 13:11:07
URL: http://saramorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0