wazzup,

Jobbar kväll hela veckan förutom imorgon, glad är jag för det. Imorgon är det nämligen fika-kalas hos självaste Camilla som fyller 22. Fan vad vi börjar bli gamla, tänk då ångesten vid 25!
Annars blir det solning när solen håller sig framme och film när molnen dominerar.
Jag längtar enormt mycket efter festival och bo i tält. Känns jobbigt att det inte blir någon festival iår. Tur jag ändå åker på storsjöyran och får se lite sköna artister.
I helgen är det Hamnfesten. Blir fest hos Ante som den gamla goda tiden. Dock stress för mig som slutar 21.10 både fredag och lördag, tur jag kan hinka i mig rätt snabbt.

förresten så behöver jag hjälp med cykeln.. så HJÄLP!


(Här skulle det egentligen vara en bild på camilla men nu vill blogg.se fucka med mig och jag ORKAR inte jävlas mer.. DÖ!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0