ordinary.

Idag har det inte hänt så mycket i Bye. Klev upp vid nio och åt frukost framför tvn. Sedan blev det intervaller runt gården 10x2min. Blev även några utafallssteg, 50x4. Skönt när det var avklarat.
Farfar hade kommit och hälsat på under tiden för att harva i pärlandet. Så efter jag sprungit klart satt vi och pratade en stund, alltid lika mysigt.
Farmor har även varit och hälsat på en stund och Jag, Johan och Lina har myst i soffan och sett på Rena Rama Rolf.
Strax efter fyra åkte jag till Strömsund med Thomas, Lena och Theo för att bl.a gå på Dollarstore. Hittade ett par solglasögon för 30kr och lite annan småskit.

om ni har lust att läsa något roligt, klicka er in här; KnivLisa
Jag vek mig dubbel av skratt!

Nu är jag rätt trött och som det ser ut verkar morgondagen inte se så annorlunda ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0