omotiverad,

Vissa dagar är man så sjukt omotiverad till träning. Idag är en sån dag.
Det småregnar ute, jag vet att det kommer göra ont redan i första steget i mina benhinnor, jag är trött, ensammen hemma och bara sjukt omotiverad. Idag hade jag tänkt att göra ett intervall pass. Men än hur mycket jag försökte motivera mig tog sig inte kroppen ur soffan. Då bestämde jag mig för att ta ett lättare joggingpass på 15-20 min och några "idioten-ryck" efter det. Nu har jag gjort dessa, det gick snabbt och var inte särskilt jobbigt, MEN jag har iaf gjort någonting. Alltid något. Bättre än mitt tidigare jag. Så nu ska jag inte vara missnöjd att det inte blev som jag tänkt, utan nöjd att jag faktiskt gjorde någonting!

Kommentarer
Postat av: Babuschkan

That's the spirit!!!

2010-06-08 @ 14:16:29
URL: http://monkeysinmycloset.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0